Va? Ingen tårta??!

Idag fyller jag år, så jag hade bjudit in familjen på fikakalas! (Tack fina familjen för besök och presenter!)
Dock! Det blev ingen tårta den här gången, men det blev en väldig massa med gofika!
Jag är ju alltid rädd för att det ska bli för lite, att det inte ska räcka till, så jag gör alltid extra!
Bjöd på cheesecake, vetelängd, olika sorters kakor, brownies och glass... fanns nåt för alla.
Och! Det blev så mycket fika över att några fick doggybags med sig hem... Resten av fikat fick åka med till landet där resten av helgen ska spenderas!
Senare i veckan kommer jag lägga upp inlägg med recept på det jag bakat till min dag.


Griffeltavlan är rolig att använda.
Skrev en meny på det jag bakat.

Chokladkolakaka, jordnötssmörkaka och hallongrottor.

Allt fika framdukat och redo för att serveras!

Doggybags med fika!

Klädd för landet. ;)



Kommentarer

Populära inlägg