Tur att jag följde min magkänsla!

Dagar efter att jag följt min magkänsla och avböjt en möjlighet till att förändra min tillvaro (nämnt i ett tidigare inlägg) så kom nästa möjlighet från oväntat håll...
Vill inte gå in på det för mycket, men blev väl nästintill headhuntad av en bekant!
Mötte den här personen på min sambos jobbjulfest för två sedan, och nu ringde hon och erbjöd mig att komma på en intervju med henne plus till en person, som skulle göra det slutgiltiga valet.
Och! Det gick ju vägen, jag ska ut på nya äventyr, och hoppas så innerligt att jag ska göra ett bra jobb!
Tänk! Vem hade anat att vårt möte för två år sedan skulle leda till den här möjligheten för mig att få utvecklas... Känns fantastiskt att hon gav mig den här chansen för att hon tror på mig!
Happy!


Sambon köpte skumpa så att vi kan fira mitt kommande äventyr!



Kommentarer

  1. Grattis återigen! Hjärta och magkänsla är bättre än hjärna :)

    SvaraRadera
  2. Hjärtligt grattis! Det var väl det jag sade! Allt ordnar sig - lita på magkänslan, ha tålamod - det finns en mening med allt <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du!
      Ja, jag går ofta på magkänslan... den har oftast rätt och nu hade verkligen det! =)
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg