Ulla Winbladh

I lördags var jag och sambon i Stockholm, bland annat hälsade vi på min mormor och morbror, vilket var väldigt trevligt!
Och! Sen åkte vi till vackra Djurgården för att äta på Ulla Winbladh, min present till sambon som fyllt år.
Kan inte förklara hur mycket jag älskar min sambo, han är verkligen det bästa som hänt mig, så jag ville överraska honom med nåt annat än ytterligare ett presentkort från Biltema!
På Ulla Winbladh åt vi en trerättersmeny, de hade något som de kallade Vildsvinsfestival så vi satsade på den menyn och vi blev otroligt nöjda med allt det goda de serverade.
Såklart! Kommer vi mer än gärna hit igen, det var en riktigt toppen restaurang!
Innan middagen tog vi en promenad i de kyliga vindarna, och hösten och Djurgården bjöd på vacker natur.









Hade en inställning på kameran som plockade upp det röda i löven.
På håll såg det nästan ut så här för ens egna ögon, löven lyste upp!



Nu ska vi gå och äta!


Vildsvins charktallrik.

Jag åt vildsvinsragu med potatispuré.
Sambon åt vildsvinsracks med potatiskaka.
Gott!

Äppelkaka med vaniljsås till efterrätt!

Vi två, mätta och belåtna!


Kommentarer

Populära inlägg