Walk-in-Closet!

Det ÄR lyx att ha en egen walk-in-closet! Som jag dessutom målat i en favoritfärg, en lite mer extrem färg kanske men det är MIN garderob... den ska vara lite kitsch. :)
Och! Något som jag tänkt på en tid var att organisera om lite då jag ville få plats med mina underbara King Louie klänningar...
Så! I förra veckan fick jag ett ryck och gjorde om garderoben. Rensade bort 4 papperspåsar med sådant jag aldrig kommer använda eller komma i (även om jag önskar att jag kunde), och det får åka iväg på second hand.
... inser att jag ändå har kvar mycket kläder och skor (har även en del förvarat på vind och källare!)! Ett löfte till mig själv får bli att börja använda det som finns, jag ska våga bära det som finns i walk-in-closet:en. Det finns en hel del fina och roliga plagg och skor att ta på sig, och det kanske inte bara gör mig utan även andra glada! 

Kommentarer

Populära inlägg