Highway 1 - Santa Cruz, Red Wood och Monterey

Det har gått väldigt bra för mig att publicera mera bilder från bröllopsresan längs USAs Västkust, eeehm no!
Men! Jag har tagit mig igenom bilderna och nu kan jag fortsätta att lägga upp fler foton från denna fantastiska resa!
Så! Nu har jag samlat bilder från olika platser, här besöker vi coola Santa Cruz (besöker gärna igen!), dagen efter tog vi oss uppåt och inåt i de amerikanska skogarna till Big Basin Redwoods State Park och kollade på otroligt enorma träd (WOW!) och sedan blev det ett kort stopp i Monterey.
Och! Längs den här natursköna vägen - Highway 1 - så stannade vi på så många andra vackra platser, och bland dessa bilder syns besöket vid en fyr, Pigeon Point.

Glöm inte att klicka på bilderna för att förstora och bläddra!








































Kommentarer

Populära inlägg