Salongshörna!

Alltså. Det här inlägget skrev jag för en vecka sen, men jag avvakta med att posta det...
Tur det! För nu är jag så jävla nöjd att jag måste uppdatera inlägget!
Jo! Det är grymt att få inreda nåt nytt med sina äldre möbler, att tänka om och tänka till - Hur ska vi inreda och renovera huset, vart ska möblerna och vad är känslan i rummen.
Det är så grymt när man får till den där feelingen som bara är - Wow, nöjd!
I vår matsal har vi inrett en hörna som jag ser som en salong - salongshörna!
Och! Med nya tapeter (gärna Gamla Grand!) så kommer det bli ännu grymmare!
Och! Nu blev det en "ny" soffa från secondhand så vi fick flytta om lite, samt att jag fyndade skolplanscher som fick komma opp på väggen!
Skrev jag att jag är nöjd!!?


Mysig hörna att chilla med ett glas vin
och Sveriges Radios Da Capo i bakgrunden.

Denna soffa fick flytta upp en våning då...

... vi köpte en till/annan underbar soffa,
som gjorde sig bättre i salongshörnan!

O denna fina soffan fann sin plats en trappa upp! 


Kommentarer

Populära inlägg