Den årliga resan till Gekås?!

Ja man kan ju börja fundera över om man varje år ska göra en tripp till Gekås, Ullared?!
Men! Inte bara för shoppingens skull! Vill bara notera det. :)
Jag, sambon och mamma var där förra året och det var väldigt trevligt och kul... Även om Gekås var överskattat, som någon yppade!
I lördags åkte jag, sambon, mamma, svärmor, svägerska med familj till Gekås för att shoppa lite, umgås och bo i stugor.
Trevligt!
Och! Vi fick ju kanonväder med riktigt varma grader och bara sol med blå himmel!
Det blev en härlig helg och i måndags puttrade vi hem till vardagen igen, vilket inte var lika kul!
Återstår bara och se om det blir en ny Gekås-resa nästa vår.


Första stoppet, Ödeshög, för lunch!

Sambon hade blivit tipsad om att besöka 56:ans Bar!

56:ans Bar.

Fick ingen riktigt bra bild inomhus, men de hade riktigt schyst inredning!

Jättegoda burgare, supertrevlig personal, ett riktigt bra ställe helt enkelt!

Kyrka i Ödeshög.

Geeelaaatooo i Jönköping!

En av Jönköpings många kyrkor.

Framme i Ullared, och vid boendet i Gekåsbyn.

Förlåt mamma och svärmor, var bara tvungen att ta denna bild!

Efter ett par timmars shopping, ut i solen och tillbaka till stugan!

I lekparken, får lite hjälp att putta gungan! :)

Minigolf-tajm!

Jaaa, jag är väldigt glad över att jag vann minigolfen! :)
Jag trodde ju att jag skulle komma sist!

På vägen hemåt stannade vi till på Isaberg där vi åt lunch och lekte i lekparken!

Utsikt mot Vättern.

Sista stoppet, alltid lika mysiga och mumsiga Brunneby Musteri.



Kommentarer

Populära inlägg