Ett bubbligt nyår.

Det nya året firades inte bara in med bubbel utan en bubblig mage också...
Hm.
Jag drog på mig nån bakterie som fick följa med till Finland där jag och sambon firade in det nya året.
Tyvärr blev jag soffliggande på nyårskvällen och dagarna innan hade jag inte heller mått så bra...
Hade sett framemot vår Finlandsresa och besöket hos hans pappa och fru, men även om det inte blev som planerat så var resan lyckad trots en trotsig mage!
Nu är det nya året igång och det är dags att sätta upp lite mål som ska uppfyllas för att saker och ting ska bli så bra som möjligt, inte bara en viktnedgång och bättre hälsa utan även se över det här med söka nytt jobb och skola, dags att ta sig vidare!
Att må bra, vara lycklig och rå om de människorna som man älskar är de verkliga målen!
God fortsättning!
Och! Det blev inte så många bilder från Finlandsresan, men några få i alla fall.


Knack knack, är någon anka hemma?

Min fiiina sambo framför Kapellet.

Kapellet.

Vackert vid vattnet vid Sågsudden.

Den blev en liten tur till Sågsudden för att njuta av vyn!

Titta! Nyhetsteamet!
Sambon pappa Benny och fru Carita var ute på
uppdrag nyårskvällen!

Kyrkan lyste vackert!

Kyrkan stod ut i mörkret!





Kommentarer

  1. Det här inlägget hade jag förstås väntat på :-)
    Alltid lika kul att se DINA bilder från Lovisa, och från E:tuna och andra trakter också förstås :-)
    Många kramar från oss - kanske vi ses i februari?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vad gulligt! Tyvärr blev det ju inte många bilder från Finland. Men men!
      Hoppas vi ses innan sommaren! Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg