Tigerfadder.

Alla djur har rätt att få leva i harmoni på jorden.
Lika mycket som vi.
Djur jagas, plågas och utrotas.
Människan är planetens största fiende.

Djur kan inte höja sin röst, de behöver någon som gör det åt dem.
De fantastiska människor som höjer sin röst jobbar för djurens fortsatta framtid på jorden.
De dedicerar sina liv till att hjälpa djuren att få en bättre värld att leva i.

Man vill vara med och göra skillnad.
Man vill vara med och skapa en bättre värld för djuren.

Jag har anmält mig till att bli tigerfadder.
Känns väldigt, väldigt bra!
Såklart så önskar jag att jag kunde hjälpa och bli fadder till alla djur.
Men det här är ett första steg.
När jag tjänar mera pengar kan jag bidra mera.

Min sambo är WWF-fadder, så han bidrar han också.
Var med och gör skillnad.
Bli fadder du med.

WWF fadderskap.

Bild från WWF.se

Kommentarer

Populära inlägg