lördag 15 mars 2014

Beroendeframkallande Nashi!

I veckan var jag äntligen och klippte håret!
Blev väldigt nöjd med klippningen, har dock ingen bild på det... Ingen större förändring har skett!
Jag är mig lik!
I alla fall! Frisören använde en så härlig produkt i håret... Merförsäljningstrick?
Jag har tidigare testat Nashi Argan hårolja och varit sugen på att köpa den... Men varit lite snål! Hm!
Nu så använde frisören Nashi värmeskydd i håret och då tänkte jag: "Det är meningen!".
Såld!
Nashi-produkterna är ju så fantastiskt härliga och luktar så gott!
Sjukt beroendeframkallande!
Jag sprayar som en galning, och snurrar och luktar på fräscha håret!
Jag tipsar, go for Nashi!

2 kommentarer:

  1. Tror inte jag hittar det här i Lovisa, men nästa gång vi ses kan jag ju få sniffa på din flaska och/eller ditt hår. Hahaa :-)

    SvaraRadera