Så mycket bättre 2016 - del 1

Igår började Så mycket bättre på TV4 igen.
Yaay!
Jag och sambon har följt programmet sedan säsong 2, och programmet erbjuder bra underhållning och det är spännande att höra musiken, de nya versionerna!
Men! Tyvärr sänder TV4 alldeles för mycket reklam... Man hade önskat att de la mer tid på programmets deltagare, så som de gjorde i de första säsongerna, att man fick se mera av deltagarnas aktiviteter utöver musiken.
I alla fall! Igår var Tommy Nilssons dag, och eftersom han inte valde ut den låten han gillade bäst så väljer jag en som jag gillade bäst!
Och! Jag har inte lyssnat på hennes musik tidigare, men nu ska jag absolut höra efter,,,
Little Jinder var bäst igår kväll!





Tommys aktivitet, dubbning av ett tidigare Så mycket bättre-avsnitt!
Vilken rolig grej!
HAHA!


Kommentarer

Populära inlägg