Viktigt att skämma bort sig!

Ja det är viktigt att skämma bort sig ibland!
Om en dryg vecka ska jag på ett STORT bröllop... Hundratals med gäster!
Woow!
Ska bli oroligt spännande att få delta och självklart blir det kul att klä upp sig!
I alla fall.
Idag skämde jag bort mig med att fixa naglarna inför påsken och bröllopet.
Ooh så roligt och snyggt!
Jag är nöjd, och kommer nog fortsätta att fixa dem om jag tycker att de håller bra!


Valde en nyans som liknar min favoritfärg!


Återgår till bröllopet...
Det har varit en riktig process med att hitta en klänning... MEN äntligen hittade jag en klänning efter att ha skickat efter kring 5-6 stycken och tittat på otaliga klänningar.
Och! Så hittade jag äntligen en skräddare som var bra och prisvärd för lägga upp klänningen... En skräddare vill ha 700 kr (!!) men "min lokala skräddare" tog 150 kr!!


Ett lass med blingbling klänningar!

Wooohooo! Den passa!

Dålig vinkel, men så här ser den ut på.


Kommentarer

  1. Wau så snygg klänning!
    Och naglarna matchar muggen :-)
    Klart man ska skämma bort sig - ofta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är nöjd med klänningen!
      Mm, min favoritfärg!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg