Alla älskar hembakat!

I söndags var jag och min syster Helen på tidningen Hembakats bakmässa i Fyrishov, Uppsala.
Vi hade en väldigt trevligt dag tillsammans på mässan, även om bakmässan var mindre än vad vi hade väntat oss.
Min syster har lagt upp ett inlägg om bakmässan på sin blogg och jag håller med om det hon skriver, vad de borde tänka på till nästa mässa!
Och! Ett stort café med massa gott hembakat borde de byggt upp, samt haft en kaffebar... Hembakat och kaffe hör ju ihop!
Men! Detta var tidningens första bakmässa, så jag tror att deras nästkommande bakmässor bara kommer bli bättre och bättre!
Men som sagt! Vi hade väldigt trevligt, vi shoppa lite, åt godsaker (läs: blev sockerhöga!) och spanade in fantastiska Roy Fares (bakdel?) och Manuela Kjeilen.


Framme vid bakmässan!

Det här vore ju inte fel, att få en bakbox hemskickad varannan månad!

Manuela roade oss besökare.

Min fina syster Helen ska shoppa lite!

Woohoo! Must have shoes!

Vi unnade oss EN bit choklad... Want more!

Woops!
Sorry Roy, fångade din bakdel!

Så där ja, tjena Roy Fares!

Roligt och trevligt inslag, Myrorna och Erikshjälpen stod och sålde fina grejer!

Mina inköp! :-)




Kommentarer

  1. Hihi så härligt inlägg! (Roys butt!)
    En rolig dag med mycket socker (men för lite provsmakning haha)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg