Tomtröj!

Låter kanske lite kul, tomtröj, men det var det som hände för några helger sen.
Jag fick återigen ett ryck, och denna gång ville jag röja undan lite på tomten på landet.
En gammal kaninbur och pallkrage som vuxit ihop med brännässlor var målet att röja undan... sen råkade jag även börja klippa och såga ner det enorma hagtornsträd/buske som stod på tomten.
Lyckades engagera mor, far och sambon!
Och! Som vanligt så det blev rent och fint.


Fram med verktygen!

Mitt mål!

Jag och mamma gick loss på kaninburen och slog isär den.

"Litet" sidoprojekt, röja ner enorma hagtornsträdet!
Sambon fick hjälpa till! 

Så där ja, hagtornen is down!

Blev en jävla massa grenar som pappa fick släpa undan med traktorn.

Överblivna trägrenarna agera fågelmatshållare i vinter.

Kaninburen och pallkragen lyckades vi lätt röja undan.
Hääärligt!






Kommentarer

Populära inlägg