Jul ut, tenn in!

Nu är julen över, det nya året har börjat och det är dags att städa bort julen för att återgå till vardagen!
I mitt tidigare inlägg skrev jag om att vi smälte ner lyckohästskor i tenn som vi slängde i en hink med vatten för att sedan plocka upp ett tennting som skulle visa hur lyckan skulle bli (se ut?) detta år...
Yeah!
Nu så har jag köpt svart sand och dekorerat tenntingen i fat tillsammans med sand och ljus!
Blev riktigt, riktigt fiiint!


Våra tennting, vår lycka!

Ser riktigt tjusigt ut när ljusen lyser upp tennet!

Här i hjärtat ligger en del av vår lycka!

Jag är glad att det blev sååå fiiint!







Kommentarer

  1. Vad fint det blev! Den där idén skulle jag aldrig ha kommit på, du har sinne för all slags inredning. Jag menar, det behöver inte kosta en massa - tenn, sand och levande ljus. Perfekt!

    Btw, vi kommer på besök i februari!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Blev väldigt nöjd! :)
      Tror det var delvis Christians idé!. ;)
      Blev billigt och snyggt!

      Vad kul!! Ni är så välkomna!♡

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg