Min mekaniker.

Igår var det dags för svarta racern att få sina sommardäck, och få ett stag bytt.
Min mekaniker, tillika sambo, fixade det åt mig medans jag gick loss med kameran istället.
Tack för hjälpen, jag uppskattar det verkligen!
Jag är väldigt lycklig över att min kära karl kan så otroligt mycket.
Han kan allt!
Helt säkert, han är fullproppad med all typ av kunskap om det mesta!
Och är det något som han inte kan eller vet, så kollar han upp det och fem minuter senare kan han det.
Amazing!


Bilen redo för hjulbyte!

Bort med hjulen!

Jag har än så länge bara ett parti med fälgar,
så det blir extra arbete med att lägga om hjulen.

Balansering sker!

Min bil ville få sig ett nytt stag,
så mekanikern fixar!

Meka meka meka.

Tadaah!
Nytt stag på plats.

Sådärja, nu var sommardäcken på plats!

 





Kommentarer

Populära inlägg